28.10.2020
Szanowny Kliencie
Jesteśmy dla Ciebie – zmieniamy się dla Ciebie i dbamy o Twoje bezpieczeństwo!
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 16 listopada 2020 r. udostępnimy zintegrowaną bankowość elektroniczną SGB24.
Bankowość elektroniczna SGB24 została stworzona dla osób prywatnych, przedsiębiorców, rolników oraz wszystkich pozostałych klientów, którzy chcą zarządzać środkami na swoim rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Dążąc do zapewnienia użytkownikowi komfortu podczas procesu przejścia do bankowości SGB24, przygotowaliśmy poniżej krótki, przewodnik po jego najważniejszych elementach, który w rozszerzonej wersji został udostępniony na stronie internetowej Banku w miejscu „Przewodnik dla użytkownika SGB24”.
Platforma Bankowości Elektronicznej SGB24 to wynik współpracy Grupy SGB i nowa jakość, która zastąpi dotychczasową bankowość elektroniczną EBP. Pragniemy zwrócić uwagę, że podstawowe funkcjonalności względem obecnie wykorzystywanej bankowości elektronicznej nie ulegają zmianie i nie będą wymagać od Państwa dodatkowych prac poza wstępnymi wymienionymi w niniejszym piśmie.
Dzięki wdrożeniu zintegrowanej bankowości elektronicznej SGB24 podnosimy cyberbezpieczeństwo naszego rozwiązania na jeszcze wyższy poziom, a także udostępnimy nowe usługi, o których będziemy Państwo informować w odrębnych komunikatach.
Życzymy Państwu zdrowia i wiele satysfakcji podczas korzystania z naszej bankowości elektronicznej.
Aplikacja jest dostępna do pobrania ze sklepu - Google Play (Android) oraz App Store (iOS), w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego. Należy dokonać parowania nowego urządzenia.
a) Użytkownik autoryzujący się kodem SMS używa dotychczasowego hasła.
b) Użytkownik z mTokenem otrzyma od Banku poprzez SMS hasło startowe do pierwszego logowania, które następnie zmienia samodzielnie
w usłudze bankowości elektronicznej SGB24. Kody SMS używane do logowania i parowania tokena SGB wysyłane są z bramki SGB i ważne są tylko 72 godziny od przesłania. Dlatego bardzo prosimy o dokonanie parowania w tym czasie.
Zmienia się widok wprowadzanego hasła - zamiast hasła maskowanego (losowo wpisanie jedynie wybranych znaków ze swojego hasła), podawane będzie hasło w pełnej długości „hasło stałe do logowania” ustawione przez Użytkownika (tj. aktualne hasło).
lub
lub
- nowego hasła do logowania
- nowego hasła do autoryzacji
- nowego hasła do logowania/parowania mobilnego Tokena SGB
Parowanie tokena w procesie pierwszego logowania za pomocą aplikacji mobilnej „Token SGB” do bankowości elektronicznej SGB24:
Krok – Wejdź na stronę logowania www.sgb24.pl – logujemy się identyfikatorem (taki jak dotychczas - rozpoczynający się od liter KR) i podajemy hasło startowe z otrzymanego SMS-a
Krok - Ekran na www z nazwą urządzenia – wpisujemy dowolną nazwę, jaką nadajemy swojemu smartfonowi
Krok - Ekran na www – wyświetla kod, który trzeba wprowadzić w aplikacji na smartfonie Token SGB
Krok – wprowadzamy w aplikacji Token SGB na smartfonie kolejny kod, który został przesłany SMS-em
Krok – ustawiamy swoje stałe hasło do otwarcia i autoryzacji w aplikacji Token SGB (dwukrotnie) – tylko cyferki – od 5 do 8 znaków
Krok 6 – jesteśmy zalogowani w bankowości elektronicznej na komputerze i korzystamy z bankowości elektronicznej
Masz problem? Zadzwoń 800-888-888
Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koronowie