https:/www.high-endrolex.com/37 zmiany e-bank
Aktualność

Zmiany w bankowości elektronicznej

28.10.2020

A A A

Szanowny Kliencie

 

Jesteśmy dla Ciebie – zmieniamy się dla Ciebie i dbamy o Twoje bezpieczeństwo!

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 16 listopada 2020 r. udostępnimy zintegrowaną bankowość elektroniczną SGB24.

Bankowość elektroniczna SGB24 została stworzona dla osób prywatnych, przedsiębiorców, rolników oraz wszystkich pozostałych klientów, którzy chcą zarządzać środkami na swoim rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Dążąc do zapewnienia użytkownikowi komfortu podczas procesu przejścia do bankowości SGB24, przygotowaliśmy poniżej krótki, przewodnik po jego najważniejszych elementach, który w rozszerzonej wersji został udostępniony na stronie internetowej Banku w miejscu „Przewodnik dla użytkownika SGB24”.

Platforma Bankowości Elektronicznej SGB24 to wynik współpracy Grupy SGB i nowa jakość, która zastąpi dotychczasową bankowość elektroniczną EBP. Pragniemy zwrócić uwagę, że podstawowe funkcjonalności względem obecnie wykorzystywanej bankowości elektronicznej nie ulegają zmianie i nie będą wymagać od Państwa dodatkowych prac poza wstępnymi wymienionymi w niniejszym piśmie.

Dzięki wdrożeniu zintegrowanej bankowości elektronicznej SGB24 podnosimy cyberbezpieczeństwo naszego rozwiązania na jeszcze wyższy poziom, a także udostępnimy nowe usługi, o których będziemy Państwo informować w odrębnych komunikatach.

Życzymy Państwu zdrowia i wiele satysfakcji podczas korzystania z naszej bankowości elektronicznej.

W dniach od 13.11.2020 r. od godz. 17:00 do 16.11.2020 r. godz. 08:00 bankowość elektroniczna będzie niedostępna.

W związku z czym zachęcamy do składania przelewów  w bankowości elektronicznej z wyprzedzeniem z datą przyszłą przed  tym okresem (np. przelewy ZUS)

 

Od dnia 16.11.2020

  1. Zmianie ulegnie adres dostępu do bankowości internetowej na  www.sgb24.pl . Dlatego jeśli macie Państwo wpisany dostęp do naszej bankowości elektronicznej w zakładce „Ulubione”, prosimy o jej zaktualizowanie.
  2. Nie zmienia się nadany wcześniej Identyfikator ID - jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank identyfikator, który otrzymuje każdy Użytkownik usługi. Składa się z cyfr i/lub liter np. KR123NA1M.
  3. Użytkownikowi usługi, który wykorzystuje do autoryzacji SMS – przy logowaniu zamiast hasła maskowanego (losowo wpisanie jedynie wybranych znaków ze swojego hasła), pojawi się „hasło stałe do logowania” tj. dotychczasowe ustawione przez Użytkownika hasło, które należy wprowadzić w całości.
  4. W przypadku użytkowników wykorzystujących token mobilny w smartfonie/tablecie zmieniamy aplikację autoryzacyjną „mToken Asseco MAA”, na nową aplikację mobilny „Token SGB”. Aplikacja służy do logowania i autoryzacji dyspozycji złożonych za pośrednictwem bankowości elektronicznej SGB24. Podczas pierwszego logowania należy dokonać parowania nowego urządzenia – poniżej instrukcja parowania tokena.

Aplikacja jest dostępna do pobrania ze sklepu - Google Play (Android) oraz App Store (iOS), w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego. Należy dokonać parowania nowego urządzenia.

  1. Pierwsze logowanie:

a) Użytkownik autoryzujący się kodem SMS używa dotychczasowego hasła.

b) Użytkownik z mTokenem otrzyma od Banku poprzez SMS hasło startowe do pierwszego logowania, które następnie zmienia samodzielnie
w usłudze bankowości elektronicznej SGB24. Kody SMS używane do logowania i parowania tokena SGB wysyłane są z bramki SGB i ważne są tylko 72 godziny od przesłania. Dlatego bardzo prosimy o dokonanie parowania w tym czasie.

Zmienia się widok wprowadzanego hasła - zamiast hasła maskowanego (losowo wpisanie jedynie wybranych znaków ze swojego hasła), podawane będzie hasło w pełnej długości „hasło stałe do logowania” ustawione przez Użytkownika (tj. aktualne hasło).

  1. Logowanie
  • Identyfikator ID + hasło stałe + jednorazowy kod SMS

lub

  • Identyfikator ID + hasło stałe + potwierdzenie mobilnym Tokenem SGB
  1. Autoryzacja
  • w polu „Podaj hasło”- wpisujemy wcześniej ustawiony PIN + jednorazowy kod SMS

lub

  • potwierdzenie mobilnym Tokenem SGB

 

  1. Dostęp do Call Center tel. 800 888 888 dla połączeń krajowych, połączenie bezpłatne  + 48 61 647 28 46 dla połączeń komórkowych oraz z zagranicy (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora), gdzie całodobowo można dokonać :
  • Zastrzeżenia środków dostępu;        
  • Odblokowania hasła dostępu;          
  • Zgłoszenie o ponowne nadanie Identyfikatora Użytkownika (ID);     
  • Wsparcie techniczne np. skonfigurowanie przeglądarki, pierwsze logowanie;
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń nieprawidłowości, awarii i niedostępności usług;
  • Obsługa zdarzeń związanych z bezpieczeństwem - informowanie i pozyskiwanie informacji od klientów;
  • Wysłanie:

- nowego hasła do logowania

- nowego hasła do autoryzacji

- nowego hasła do logowania/parowania mobilnego Tokena SGB

 

Parowanie tokena w procesie pierwszego logowania za pomocą aplikacji mobilnej „Token SGB do bankowości elektronicznej SGB24:

  1. Krok  – Wejdź na stronę logowania www.sgb24.pl – logujemy się identyfikatorem (taki jak dotychczas - rozpoczynający się od liter KR) i podajemy hasło startowe z otrzymanego SMS-a

  2. Krok  - Ekran na www z nazwą urządzenia – wpisujemy dowolną nazwę, jaką nadajemy swojemu smartfonowi

  3. Krok  - Ekran na www – wyświetla kod, który trzeba wprowadzić w aplikacji na smartfonie Token SGB

  4. Krok  – wprowadzamy w aplikacji Token SGB na smartfonie kolejny kod, który został przesłany SMS-em

  5. Krok  – ustawiamy swoje stałe hasło do otwarcia i autoryzacji w aplikacji Token SGB (dwukrotnie) – tylko cyferki – od 5 do 8 znaków

  6. Krok 6 – jesteśmy zalogowani w bankowości elektronicznej na komputerze i korzystamy z bankowości elektronicznej

     

    Masz problem? Zadzwoń 800-888-888

 

Z poważaniem

Zarząd Banku Spółdzielczego w Koronowie

Polub naszą stronę!
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?