https:/www.high-endrolex.com/37 Komunikat
Aktualność

Komunikat

27.03.2015

A A A

Miło nam jest poinformować Państwa o zmianach dotyczących naszej bankowości elektronicznej, mających na celu zwiększenie Państwa bezpieczeństwa.  Funkcjonalność opisana w pkt. 1 zostanie wprowadzona dla wszystkich klientów Banku - będzie to skutkowało koniecznością dodatkowego zatwierdzania danych kontrahenta lub szablonu płatności za pomocą tokena/karty mikroprocesorowej, natomiast z pkt. 2  - dostępna będzie dla klientów korzystających z bankowości korporacyjnej.

  1. Autoryzacja edycji zdefiniowanych kontrahentów, odbiorców oraz szablonów przelewów - wprowadzone zmiany w bankowości korporacyjnej jak i detalicznej zwiększą bezpieczeństwo korzystania z predefiniowanych odbiorców, kontrahentów oraz szablonów w sytuacji, gdy osoby podpisujące przelew nie wykonają właściwej kontroli numeru NRB. Dzięki wprowadzeniu niniejszej usługi każda zmiana nazwy lub numeru NRB zdefiniowanego odbiorcy, kontrahenta lub szablonu przelewu wymagała będzie ponownej autoryzacji za pomocą systemów dostępu przypisanych do użytkownika. Szczegółowy opis znajdziecie Państwo na stronie 54 i 106 w załączonych plikach: PLIK 54 i PLIK 106
     
  2. Weryfikacja IP użytkownika - uruchomienie usługi pozwoli zabezpieczyć, przed logowaniem do bankowości korporacyjnej z innych niż dozwolone przez Operatora adresy IP (np. logowanie będzie możliwe tylko w miejscu pracy, a nie z komputera domowego). Warto podkreślić, że możliwe będzie skonfigurowanie odrębnych filtrów dla każdego z użytkowników, co pozwoli w sposób elastyczny zarządzać dostępem do bankowości korporacyjnej pracowników firmy (np. właściciel firmy będzie mógł logować się z różnych lokalizacji, a pozostali pracownicy tylko i wyłącznie z siedziby firmy). Szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie 113 w załączonym pliku: PLIK 113

W celu zachowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa zalecamy składanie przelewów tylko z  wykorzystaniem szablonów lub odbiorców  - w takim przypadku następuje  kontrola zgodności danych w przelewie z danymi w szablonie lub odbiorcy/kontrahencie, a po wykryciu niezgodności wysłanie przelewu jest przerywane komunikatem : "Niedozwolona operacja".  Jednocześnie przypominamy, że w bankowości detalicznej  w przypadku przelewów wprowadzanych bezpośrednio na formatce a  podpisywanych wskazaniem tokena i hasłem, należy koniecznie sprawdzić poprawność NRB przed jej autoryzacją oraz w historii operacji.

 

Polub naszą stronę!
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?