Aktualność

Co robić aby Cashback zawsze naliczał się poprawnie na konto?

31.01.2018

A A A

Nasz Bank przystąpił do projektu Planet Plus – sprawdź jak łatwo możesz oszczędzać na zakupach w sieci.  Planet Plus to internetowa platforma zakupowa, w której zarabiasz robiąc zakupy. Oszczędzanie jeszcze nigdy nie było tak proste. Jak to działa? Rejestrujesz się na portalu Planet Plus, robisz zakupy w ponad 500 sklepach, za które otrzymasz zwrot części wydanych pieniędzy (Cashback), dodatkowo możesz skorzystać z wielu ofert promocyjnych.
Wystarczy wybrać sklep, sprawdzić ile gotówki wróci do Ciebie, a następnie kupić wybrane produkty. Za zakupy możesz płacić kartami debetowymi i kredytowymi wydawanymi przez nasz Bank.

Twoje konto możesz sprawdzić w zakładce Cashback na portalu Planet Plus – znajdziesz tam listę transakcji wraz z sumą należnych oszczędności. W każdej chwili możesz wypłacić przyznany Cashback na swój rachunek bankowy. Wypłata jest możliwa już od 20 zł i jest całkowicie darmowa.

https://www.planetplus.pl/

 

Przed Tobą krótkie szkolenie, co robić aby Cashback zawsze naliczał się poprawnie na konto 

♦ Wyczyść pliki cookies w przeglądarce (zalecamy skorzystanie z okna prywatnego przeglądarki).

♦ Upewnij się, że jesteś zalogowany.

♦ Wyłącz wszystkie wtyczki typu AdBlock

♦ Dokładnie zapoznaj się z ofertą sklepu (niektóre posiadają warunki do spełnienia aby Cashback został naliczony).

♦ Rób zakupy w jednej sesji zakupowej (po dodaniu produktu do koszyka od razu za niego zapłać, nie przechodź na inne zakładki ani strony).

♦ Jeżeli dokonasz zwrotu lub wymiany towaru, Cashback nie zostanie przyznany.

♦ Korzystaj jedynie z dedykowanych kodów rabatowych, które znajdziesz na naszej stronie. W przypadku skorzystania z kodu innego partnera transakcja zostanie odrzucona.

♦ Transakcja, która pojawi się na koncie zostanie zatwierdzona do wypłaty po około 60 dniach (może być to ponad 60 dni). Wynika to z tego, że prowizja, którą otrzymujemy od sklepu musi przejść wszystkie etapy weryfikacji płatności zanim do nas trafi i dopiero wtedy możemy się nią podzielić 

z Tobą.

Transakcje reklamacyjne 

W przypadku gdy transakcja nie pojawi się na koncie, możesz wprowadzić ją przez Formularz Naliczania Cashback (taka transakcja jest nazywana transakcją reklamacyjną. Na wprowadzenie jej jest 14 dni.)

♦ Reference Number musi być taki sam jak ten, który otrzymałeś od sklepu w momencie zakupu, jest to Twój unikalny numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie od sklepu, lub na koncie w danym sklepie).

♦ Przeczytaj dokładnie trzy pytania zawarte w formularzu.

Polub naszą stronę!
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?
 
Zapisz się do naszego Newslettera!