Aktualność

Proces logowania do nowej bankowości elektronicznej – krok po kroku

17.11.2020

A A A

Przed zalogowaniem pobierz w sklepie Play lub App Store (w zależności od urządzenia) aplikację Token SGB.

Zachęcamy także do pobrania aplikacji SGB Mobile, dzięki której będziesz miał bank w swoim telefonie.

Teraz możesz się już zalogować – wykonaj tych kilka prostych kroków:

Krok 1 – Wejdź na stronę logowania www.sgb24.pl – logujemy się identyfikatorem (taki jak dotychczas - rozpoczynający się od liter KR) i podajemy hasło startowe z otrzymanego SMS-a

Krok 2 - Ekran na ww - ustawiamy własne hasło dostępowe (8 do 20 znaków: litery, cyfry i zalecamy znaki specjalne, np. @#$) oraz w kolejnym okienku powtarzamy wcześniej wprowadzone hasło

Krok 3 - Ekran na www z nazwą urządzenia – wpisujemy dowolną nazwę, jaką nadajemy swojemu smartfonowi

Krok 4 - Ekran na www – wyświetla kod, który trzeba wprowadzić w aplikacji na smartfonie Token SGB

Krok 5 – wprowadzamy w aplikacji Token SGB na smartfonie kolejny kod, który został przesłany SMS-em

Krok 6 – ustawiamy swoje stałe hasło (PIN) do otwarcia i autoryzacji w aplikacji Token SGB (dwukrotnie) – tylko cyferki – od 5 do 8 znaków

Krok 7 – jesteśmy zalogowani w bankowości elektronicznej na komputerze i korzystamy z bankowości elektronicznej

Masz problem? Zadzwoń 800-888-888

 

Polub naszą stronę!
news
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?