18.11.2021
Drodzy Klienci,
Rozpoczyna się właśnie 4 fala pandemii koronawirusa w Polsce. Za nami blisko 2 ciężkie lata, w których staramy się ograniczyć jej skutki.
W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, w trakcie trwania pandemii podjęliśmy wiele działań służących ograniczeniu jej skutków. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.
Bank Spółdzielczy w Koronowie bierze pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.
Mamy wdrożone działania mające na celu bezpieczeństwo naszych Klientów, m. in.:
Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Dane kontaktowe do każdej z placówek znajdują się tutaj
Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, w tym z wykorzystaniem usługi BLIK, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koronowie