Aktualność

Komunikat COVID-19

18.11.2021

A A A

Drodzy Klienci,

Rozpoczyna się właśnie 4 fala pandemii koronawirusa w Polsce. Za nami blisko 2 ciężkie lata, w których staramy się ograniczyć jej skutki.

W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, w trakcie trwania pandemii podjęliśmy wiele działań służących ograniczeniu jej skutków. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.

Bank Spółdzielczy w Koronowie bierze pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.

Mamy wdrożone działania mające na celu bezpieczeństwo naszych Klientów, m. in.:

  • Wprowadziliśmy w kanałach elektronicznych (na stronie www Banku i w bankowości internetowej) formularze najpopularniejszych wniosków umożliwiające zamawianie usług i składanie zleceń bez konieczności fizycznej obecności w placówce bankowej,
  • W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty.
  • W punktach obsługi zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami.
  • Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku może przebywać ograniczona ilość osób – informacja ile znajduje się na wejściu do każdej z naszych placówek.
  • Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami.
  • Poinformowaliśmy Klientów o występujących na rynku zagrożeniach wynikających z przestępczych działań oszukańczych . Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Dane kontaktowe do każdej z placówek znajdują się tutaj

Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, w tym z wykorzystaniem usługi BLIK, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Koronowie

Polub naszą stronę!
news
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?