16.08.2019
Klienci Banku Spółdzielczego w Koronowie mogą od dziś dokonywać transakcji z użyciem smartfonów i smartwatchywykorzystując jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się aplikacji mobilnych. Wdrożenie BLIKA i Google Pay to pierwszy etap wprowadzania możliwości dokonywania nowoczesnych transakcji dla klientów naszego Banku. Już wkrótce planowane jest udostępnienie kolejnych usług w tym obszarze: płatności mobilnych Apple Pay i GarminPay.
BLIK błyskawicznie stał się jedną z najbardziej popularnych metod dokonywania płatności w Internecie – wystarczy wpisać kod BLIK, a potem zatwierdzić go na telefonie. BLIK pozwala również na dokonywanie płatności w wybranych sklepach i wypłat gotówki w bankomatach opatrzonych jego logo.
Przy użyciu BLIKA w roku 2018 Polacy zrealizowali ponad 91 mln transakcji. Łączna wartość transakcji zrealizowanych w 2018 roku przekroczyła 12 mld złotych; dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł.
Google Pay z kolei to proste, bezpieczne i wygodne płatności mobilne. Dzięki temu rozwiązaniu klienci naszego Banku będą mogli użyć swojego smartfona, by zapłacić wszędzie tam, gdzie do tej pory płacili zbliżeniowo kartą. Po dodaniu karty płatniczej SGB z aktywną funkcją zbliżeniową do aplikacji Google Pay, by dokonać płatności wystarczy wybudzić smartphone i przyłożyć go do terminala płatniczego. Z Google Pay można również skorzystać przy płatnościach w internecie – w wielu popularnych aplikacjach mobilnych i w setkach sklepów internetowych. Wystarczą tylko dwa kliknięcia by bezpiecznie opłacić zakupy za pomocą karty płatniczej SGB zapisanej w aplikacji Google Pay.
Wdrożenietego nowoczesnego rozwiązaniapłatniczego stawia Bank Spółdzielczy w Koronowiew gronie banków proponujących swoim klientom zaawansowane technologie mobilne. Dzięki temu nasz Bank spełnia potrzeby i oczekiwaniaswoich klientów.