Aktualność

Bankuj nowocześnie i bezpiecznie!

21.05.2020

A A A

Strategią Banku Spółdzielczego w Koronowie jest łączenie blisko 150 letniej tradycji i nowoczesności. Dlatego też od pokoleń jesteśmy blisko Państwa - naszych Klientów, a podążając za duchem nowoczesności wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne, aby doskonalić współpracę z Wami.

W 2018 roku rozpoczęliśmy proces przechodzenia na elektroniczne formy kontaktu z Państwem:

  • o nowościach w naszej ofercie, zbliżającym się terminie wymiany dowodu osobistego, czy ważnych wydarzeniach w Banku możecie się teraz dowiedzieć z wiadomości wysyłanych sms-em
  • wyciągi bankowe możecie w chwili obecnej otrzymywać mailem lub samodzielnie pobierać w bankowości internetowej, dbając o środowisko naturalne.

Jeszcze nie podjąłeś decyzji o wymianie wyciągu w formie papierowej na elektroniczny? Zadzwoń lub napisz do nas – załatw to bez wychodzenia z domu! Już wkrótce z wykorzystaniem „trwałego nośnika” – dokumentów zamieszczonych w chmurze.

2019 rok był dla naszych Klientów rokiem Mobilnego Przyspieszenia:

  • dzięki projektowi Mobilnego Przyspieszenia wdrożonemu przez  SGB-Bank jako jeden z pierwszych banków w Polsce posiadamy wszystkie dostępne w naszym kraju szybkie i bezpieczne płatności mobilne: BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay,
  • udostępniamy nowe darmowe narzędzie – token MAA, który wystarczy zainstalować w swoim smartfonie, aby w bezpieczny sposób korzystać z bankowości internetowej,
  • w naszych bankomatach można wypłacać gotówkę zbliżeniowo.

 

Korzystasz z płatności mobilnych? – możesz dokonywać wypłat telefonem!

Nie korzystasz jeszcze z płatności mobilnych? Dowiesz się o nich więcej TUTAJ.

Aktywuj BLIKA bez wychodzenia z domu – wniosek do samodzielnego wypełnienia znajdziesz TUTAJ

2020 to rok kontynuacji strategii -Mobilnego Przyspieszenia:

  • w dzisiejszym świecie mobilnego bankowania  zachęcamy do korzystania z szerokiego wachlarza bezpiecznych płatności mobilnych,
  • w związku z COVID-19 wdrażamy szereg rozwiązań, dzięki którym swoje bankowe sprawy można załatwić bez wychodzenia z domu – za pośrednictwem bankowości internetowej możesz aktywować kartę płatniczą lub zmienić jej limity, zmienić środek dostępu, sposób dostarczania wyciągu i dane osobowe. Jeżeli nie korzystasz z bankowości internetowej możesz skorzystać z wniosków do samodzielnego wypełnienia znajdujących się TUTAJ.
  • przedsiębiorca może poprzez bankowość internetową złożyć wniosek o subwencje w ramach Tarczy Antykryzysowej – z tej możliwości skorzystało już wielu naszych Klientów,
  • korzystając z bankowości internetowej koszt wpłaty do innych banków można zminimalizować do 0,00 zł za przelew (dokonując wpłaty w kasie jest to koszt minimum 15,00 zł),
  • za chwilę  udostępnimy nową, wyjątkową na rynku aplikację mobilną, dzięki której można w pełni korzystać ze swojej bankowości internetowej za pomocą smartfona!
  • w najbliższym czasie w naszych bankomatach udostępnimy możliwość dokonywania wypłat BLIK-iem.
  • jesteśmy w trakcie wdrażania „trwałego nośnika informacji” – to  miejsce w tzw. chmurze, w którym w dowolnej porze dnia będzie można pobierać ważne dokumenty, a o nowych publikacjach poinformujemy sms-em lub mailem.

 

Jesteśmy Bankiem z wieloletnią tradycją, podążając z duchem czasu wdrożyliśmy szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie czynności bankowych. Dlatego zachęcamy do korzystania z naszych mobilnych usług i odejścia od tradycyjnych kolejek przy kasie.

Bądź nowoczesny jak nasz Bank z tradycjami! - Bankuj mobilnie!

 

Polub naszą stronę!
news
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?