Aktualność

Nowa bankowość CBP. Brak kafelka "stara bankowość" - naciśnij "CTRL F5"

28.03.2018

A A A

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że z dniem 29.03.2018r. udostępniliśmy Państwu nową, wygodniejszą bankowość internetową i mobilną CBP (Customer Banking Platform), dzięki której w bardziej nowoczesny i intuicyjny sposób będziecie mogli Państwo zarządzać swoimi środkami zgromadzonymi na koncie.

Bankowość elektroniczna CBP to nowoczesna aplikacja, której główną zaletą jest automatyczne dostosowanie interfejsu do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie czy jest to komputer, tablet czy telefon.

Aby zalogować się do nowej bankowości wystarczy

  • kliknąć przycisk „zaloguj” w polu „Klient indywidualny”:

  • oraz podać dotychczas wykorzystywany identyfikator i hasło. Aktualna strona logowania wygląda następująco:

 

Do końca czerwca 2018 roku mogą Państwo równolegle korzystać z dostępu za pośrednictwem nowej i dotychczasowej bankowości internetowej - aby zalogować się do starej bankowości wystarczy kliknąć przycisk „zaloguj” w polu „stara bankowość”:

Nie widzą Państwo kafelka "stara bankowość"? - prosimy użyć klawiszy CTRL+F5

 

Poniżej pierwsza lekcja prezentująca funkcjonalność miniaplikacji „Rachunki”

 

 

Tutaj znajdziecie Państwo instrukcję użytkowania nowej bankowosci:

1. Część ogólna

2. Rachunki

3. Przelewy

4. Importy

5. Kredyty

6. Lokaty

7. Przepływy

8. Koszyk

9. Importy

10. Doładowania

11. Filtrowanie adresów IP

Dokumentacja może zawierać informacje o niedostępnych aktualnie funkcjonalnościach,  w przypadku ich udostępnienia Bank powiadomi Państwa w odrębnej korespondencji.

Na stronie http://kontojakchcesz.asseco.com/ mogą się Państwo zapoznać się z funkcjonalnością poszczególnych modułów nowej aplikacji. Na wyżej wymienionej stronie znajdują się filmy instruktarzowe, które w przystępny sposób przybliżają wszystkie zagadnienia związane z korzystaniem z nowej bankowości.

UWAGA:

W przypadku definiowania nowych kontrahentów prosimy o korzystanie z nowej bankowości internetowej i ich dodawanie poprzez tworzenie nowych szablonów:

 

W przypadku sporządzania przelewów na odbiorców wcześniej zdefiniowanych w starej bankowości, prosimy o pobieranie ich danych z poziomu formatki tworzenia przelewów „wybierz odbiorcę”. Prosimy o niedefiniowanie tych odbiorców w nowej bankowości – przeniosą się one automatycznie do szablonów po 3 miesiącach od wdrożenia bankowości CBP.

Polub naszą stronę!
Z jakich usług najczęściej korzystasz w naszym Banku?
 
Zapisz się do naszego Newslettera!